doing the laundry.

     Hallå :)

Blev precis klar med tvätten, känner mig trött som bara den eftersom jag vaknade kl 7.
Har inte ätit frukost än, känner att jag börjar bli hungrig så ska strax göra det :)
Förutom att ha tvättat så satt jag och mamma och kollade på lägenheter, eftersom att vi vill flytta härifrån. Har växt upp här i Ektorp, trivs i området men lägenheten är för stor för bara mig och min mamma. Min syster flyttade ju ut med jimmie för ganska längesen och nu är det väll dags för oss också. Har sett jättefina lägenheter, blir nog en större 2:a.. Vissa var helt nyrenoverade och såg döfräscha ut! Älskar inredning osv. så det kommer bli nice! :D
Blir rätt dyrt eftersom de finaste lägenheterna vi sett ligger på bostadsrätt, vilket innebär att man köper och inte hyr :P
Anyways, kommer bli kul om vi flyttar.. kommer sakna ektorp, men nån gång måste man släppa det :)

Okej, gick precis in på google och sökte på en frukost bild jag tänkte ta med.. men....




... ja, som ni kanske ser.. så finns det ju andra sätt att äta frukost på! HAHA.
Känner mig inte så sugen på flingor med mjölk längre iaf (a)
hahah, var bara tvungen att ladda upp den :D


Nu ska jag till köket och äta en feeet frukost!
.....På mitt sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0