disturbin' the peace

Typiskt mig att sitta med musik såhär sent, men det är inte mycket bas i. Vet inte hur dags man egentligen ska stänga av musik osv. är väll vid 9 - 10. Men har aldrig fått klagomål. Förutom att dom som bor över brukar knacka på golvet för att det låter för mycket. Dom är så jobbiga, det roliga är att jag inte änns vet vilka det är =/ haha..
En gång började dom knacka för precis ingenting! Så irriterande, så jag tog en soppborste och knackade tillbaka.. haha. En annan gång så dunkade dom också, fast till beaten =/ hur ska dom ha det.. haha.

Fick prata med älskling idag, finally! haha.. och våran hemtelefon fungerar igen, yeeey! :D
Han kommer hem på söndag, och så kommer han hit på torsdag! hihi..

Hmm, undrar när jag ska sova, är inte trött alls.. sov länge idag eftersom jag inte var i skolan.
Får hitta på något :)



w e   d o n ' t   d i e ,   w e   m u l t i p l y . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0