detta är så jobbigt!

Hatar att ha så ont i magen att man knappt kan gå! Har ingen aning om hur jag fick det, det kom precis.. förmodligen så kan det väll vara att jag inte kunnat äta bra alls de senaste dagarna! Har haft problem sen i torsdags, och under dessa 4 dagar så har jag ätit lika mycket som jag skulle ätit under 1 ½ dag. Helt sjukt, när ska värken gå över? =/ han spännde hårt, för hårt! Det känns som om tänderna ska trilla av och det gör  ont så fort jag nuddar dem med tungan. Hoppas att både mitt magont och min tandvärk går över tills imorgon, annars lär jag stanna hemma! Måste hålla mig frisk nu innan vi åker till Bangladesh, annars är det inte bra! Nej, nu börjar jag nysa också! Snälla säg inte att jag kommer bli förkyld, visste att jag aldrig borde gått i skogen idag! Pappa tvingade mig, dumma :)

sitter och pratar med älsklingen i telefonen
- i can be your hero ba.... *sjunger*
- Vänta, va tyst!
..avbryter min vackra sång, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0