dags att sova?

Just nu har jag väldigt ont i huvudet och känner mig trött. Jag vaknade halv 12 imorse och det är tidigt för mig med tanke på att jag nästan alltid vaknat vid 1 - 2 tiden nu på lovet. Så nu är jag trött, det är skola imorgon jag börjar kl. 8, lika bra att sova då så jag inte blir trött. Hoppas denna termin kommer att bli bra, nya kurser börjar, nya lärare osv. Kommer inom kort gå make-up kursen på kungsgård, haha.. ska bli kul :) Lina fick också plats i kursen så hon och jag kommer ha roligt :D men men, nu dunkar mitt huvud så nu ska jag lägga mig :) vi hörs imorgon när jag kommit hem eller om jag hinner sätta mig vid någon data vid lunchen :) nu ska min tía gå också, så sov sött :) bye bye!



- vissa lektioner stryks ju, men se så jobbigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0