dagens skratt!

..TACK VARE MAMMA! :D
Hahahahahhahahahahahhaha.. Det hände för 1 min sedan så roligt. Vi var inne på LIDL, och skulle köpa lite saker.. när vi går ut så ser hon bilen och säger:

- Fan, jag glömde att jag hade bil! (nyligen köpt)

Vi kommer närmare bilen och hon kontrollerar samtidigt som hon går förbi. Man ska ju vara försiktig med bilen så den inte får repor eller fläckar. Så säger hon:

- Men! Vad är det här nu då? *tar på den vita, mjuka fläcken*
- ........... AMEN GUD! DET VAR FÅGELBAJS!

HAHAHAHA! Jag skrattade sönder mig! hennes blick var nog de roligaste.. hahaha :D nu ska vi ner o slänga en massa skräp. PEACE fågelskit.. *rimma inte änns, haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0