creepy or what?

Igår så satt jag och min bror och spelade playstation 3 som nördar och vi slutade strax innan klockan 2. Vi gick och la oss, kände mig riktigt trött och det gjorde även min bror. Han somnar efter 5 min! Jag somnar inte, varför? Jag slumrar till, vaknar, slumrar till, vaknar.. det tog mig 3 timmar att somna. Det kändes hela tiden som om att någon var i rummet. Någon ville inte låta mig sova. Nu skackar jag inte om att det lät och sånt, knakade i golvet eller att jag såg något, nej nej. Det var känslan, jag var klarvaken hela tiden, någonting väckte mig och mina ögon stängdes knappt en sekund. Och jag skojar inte nu, fullt seriös.. datan startades från ingenstans, WHATA FUCK? Jag väcker min bror han bara ???? sen vi båda bara jaa det är väll så den kanske arbetar eller något. Måste ju erkänna att det var i perfekt sammanhang?



Efter 3 timmar så somnade jag äntligen. 3 jobbiga timmar, min bror pratade i sömnen och fick typ 3 epilepsianfall eller något, haha.. han skakade som om han var i elektrisk stol =/ jaja, glad att jag somna i allafall. På morgonen så gick vi upp strax innan 12, eller Jag gick upp :P älsklingen ringde och väckte mig.. Så jag är vaken, tar det lugnt, spelar lite spel, äter mat.. sen kom min syster och jimmie hem. Jag berättar om vad som hände under natten. Hon svarade: du är inte den första som kännt av det, det spökar.. på riktigt! Hon hade tydligen varit med om det också, att hon i sina tankar såg ner på sig själv som om hon var någon annan. Alltså, "spöket" .. och exakt de hon sa, hände med mig också.

Är det inte lite läskigt? Hmm.. Jo, för dessa som tror på sådant iaf. Jag har varit med om tillräckligt för att tro på det. Men det orkar jag inte ta upp nu. Samtidigt är sånna här händelser väldigt intressanta, för man vet inte riktigt vad som händer. Vi kommer i skolan ha en diskussion om Mystik. Jag valde liv efter döden så detta tillfälle är ju passande.

Ja, det var min natt. Tror ni på andar? Har ni aldrig haft någon sån här upplevelse? DELA MED ER! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0