this was my day

.. har nu slitit för att försöka hitta min nyckel som jag tappat bort. minns att jag hade den i fickan då jag och ermin hoppade i studsmattan sist. Men nu, kan jag inte hitta den, har letat runt om studsmattan u gräset och bland löven men har fortfarande inte hittat den. Det är illa.

Har inte bloggat på några dagar nu. Har inte varit hemma, men hos pappa. Dom har ju internet men eftersom min bror som är den största närden jag vet så sitter han 24/7 och spelar dataspel. Irriterande faktiskt. Förstår inte hur folk kan bli beroende av sånna dataspel, helt sjukt. Men nu är jag hemma och kommer förmodligen vara här hela helgen, så nu kommer jag kunna blogga :)

idag var jag på stan med älsklingen en snabbis. vi var på stan igår också, så köpte lite saker då också :)



Hårkontroll - Life
Eftersom jag känner att mitt hår har för lite näring i och med att jag tappar mycket så köpte jag Hårkontroll. Till en början så tänkte jag köpa en burk Öljäst för att jag hörde att det var bättre. Sedan så pratade jag med en kvinna som jobbade i affären, och hon sa att hon rekommenderade hårkontroll. Hon sa att öljäst måste tas flera gånger om dagen, vilket kunde vara jobbigt att hålla koll på. Tabletterna gjorde även att man blev matsugen så jag la ifrån mig burken direkt, haha! Hårkontroll kan du köpa på Life för 149:-




Schwarzkopf taft, SHINE WAX - finns på bl.a. Citygross
Detta ska ge håret en skinande look. Mitt hår ser ofta ganska matt ut om man ska säga, glanslöst! Så tänkte att jag skulle köpa den här och prova på! Köpte burken för 20:- (extra pris)


 


Vita klackar - Din Sko
Dessa köpte jag som student skor. Tänkte att de sitter bra, simpla skor, passar till min klänning :) kostade 300:-

Kommentarer
Postat av: Lina

köpte med hårkontroll idag.. hope it works! :D

2009-04-20 @ 18:01:50
URL: http://linazenter.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha den funka inte för mig iaf, skit snack:P fast ni har bra hårkvalité så den kanske funkar för er=) /ivana

2009-04-20 @ 23:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0