Broken..

..NOT, hähäh.. lyssnar bara på den låten :D
Sitter hemma på vägen tänkte jag säga, haha.. hemma hos pappa.. fick upp övningsköringen i huvudet :P
Idag övningskörde jag också, 10 på morgon! Så var alla småbarn från SportsCamp där o gick förbi mellan hallarna hela tiden, ville köra över dom hela bunten.. haha.
Fick köra på vägen idag, pappa satt med handbromsen redo hela tiden o va nervös, haha..
- Akta lastbilen!
- Kör inte för nära kanten..
- Du ser att det är ett dike åt höger va?
Jag hade skitkul & han var nervös.. haha, jag skrattar han gråter.

Det hade flugit in en skata här förut, pappa hade balkongen öppen..
Så kom han hem o det var fullt med skit, hahaha..

Nej nu ska jag spela lite piano, maten är straxt klar också..
Imorgon ska jag iväg med syster & jimmie och bada lite.. 



PEACE OUT!

Jag älskar Ermin, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0