Bounce, baby bounce!

Heeej alla :)

Har inte uppdaterat nu idag, har inte suttit något vid datorn förrän nu :) har haft kul idag faktiskt. Vaknade i min systers säng, sov inte så bra inatt. Dels för att jag är allergisk mot katter, deras päls ger mig utslag och börjar nysa.. och eftersom min syster äger två katter så blev det ganska jobbigt. Vi gick och la oss vid halv 3 inatt, och ni som läst min blogg tidigare vet att det spökar i min systers lägenhet. För henne har det hänt att klockan stannar kl 03:05 eller liknande flera gånger på senaste tiden. Så vi försökte somna innan klockan slog 03:00 men det gick inte så bra eftersom allt jag kunde tänka på var att somna innan klockan slog 3, tror ni det gick eller? man vill utmana det och vara vaken till kl 3. Men efter 3 så började det kännas skummt, så jag försökte somna, men det gick inte.. så, en jobbig natt blev det och vaknade av att katterna höll på eller att jag fick katthår i ansiktet..

Min mamma slutade jobbet kl. 16:00 så hon hämtade upp mig och älsklingen, sedan drog vi och handlade lite gott till ikväll för vi skulle grilla kyckling :) hihi, igen.. går aldrig att tröttna på det. Vi köpte även jordgubbar och marabou choklad som vi smällte och doppade jordgubbarna i! Sjukt gott blev det! :) Vi har hoppat studsmatta mycket också, haha skitroligt.. skrattade så mycket att jag fick 6-pack fan haha :) imorgon ska jag försöka hitta kameraladdaren och ta några bilder för det ser verkligen sjukt roligt ut :) nu ska vi se på film och äta oss tjocka på chips :)




strawberries and chocolate, yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0