biking on the ferrarri.

Nu har jag precis kommit hem från min pappa. Suttit och snackat med han om hur flippade människor kan vara, att de försökt blåsa min familj på pengar hit och dit. Men nu är det ju så att man har en smarting till far! haha. så himla noga med allt, ger inte upp förrän han är klar. Ni vet, sånt jag fått från honom (H) hahaa, i wish.
Fick med mig min bror hit också, haha.
Pallade inte hem så han fick släpa med sin cykel och skjutsa mig såklart!

  

Okej, nu ska jag pröva lägga upp en video som jag inte gjort tidigare så, tar den dåliga inspelningen från cykelturen hem.

(video finns på youtube)

Haha, en video om precis ingenting men det funkade ju :)
Iaf, har inte gjort så mycket annat idag. MIN ÄLSKLING RINGDE! hihi, blev jätteglad :D han ringde tydligen från någon automat, haha.. men vi snackade lite snabbt.. så skönt o höra hans röst! eftersom att jag är van vid att höra den flera gånger om dagen (a)
Nu känner jag mig riktigt hungrig, har bara ätit en gång idag! Inte bra, inte bra.. och NEJ jag bantar inte om ni tror det.. det sista jag skulle göra. mat är livet, haha (a)


I'm out, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0