beat it, just beat it.

Blev nyss på danshumör.. eller rättare sagt "damphumör".. började dansa till michael jackson - beat it .. haha dansade lite för ermin innan han gick, hahaha.. wannabe michael jackson :D så roligt..
nu är det bara tråååk eftersom han drog till sin kusin :D men vi ses ikväll eller imorgon igen.. efter SKOLAN!
och har tandläkare 9:20 också =/ jag som ville ha sovmorgonen..

nu kommer min bror börja på skolan också.. ett år me honom i samma skola.
men måste erkänna att skolan kommer bli kul, annars gör man inte mkt om dagarna.. människorna :D mobba allihopa..
hahaha.. nej men alla som tagit studenten nu säger att 3:an går fooort. så det är bra :D

Nej, nu måste jag maila min lärare och se hur mattekursen gick! =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0