bad butterfly!

HAHAHAH.. skriver LIVE, min bror och jag satt precis och fundera på vad det var som satt i taket, tyckte det såg ut som en fjäril eller stor fluga.

- Christoffer, vad är det där?
- Jag vet inte, den har suttit där flera dagar =/


Så nu bestämde vi oss för att se efter, eller aa, lät honom göra det.. (a) Så han försökte peta upp någonting, penna, linjal.. han nådde inte.. så sa jag; om du är smart så ställer du dig på stolen som står precis brevid dig? haha, så gjorde han det.. sen hör jag bara: AAAAAAHH *ramlar nästan ner*

- DEN LEEVEER!

hahahahhaha* sån bitch.. sen så drev jag med honom; DÄR ÄR DEN!! så gjorde jag värsta ansiktsuttrycket ni vet, typ "det är någon bakom dig" :O hahah.. ni skulle sett. Nu försöker han få bort den, han hittar den inte.. sån chicken. han gömmer sig bakom väggen så fort den rör på sig haha.. jag ser den men jag säger ingenting *muahaha* 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0