äntligen!

Idag gjorde jag slutprovet och det gick hur bra som helst! Första matteprovet som gått så bra, haha..
Först blev det problem med att jag inte hade legitimation. Har faktiskt inte behövt det förrän nu direkt. Så precis när vi skulle in så sa hon i dörren att jag inte fick göra provet, alla bara: skit i henne, kom nu! hahaha..
Så fick ja prata me dom o blabla, blev värsta grejjen.. Fanns en kille som va jättetrevlig, han bad mig att sätta mig o att vi fixa de, sen så kom en personal från DeGeer, haha.. han rädda mig. Han kände sig cool, haha..
Så kom hon i dörren med massa papper & skolkatalog o shiet så säger han:
- Men ta bort den där! :S Hon går på de geer  så skit i de!
HAAAAAAAAAAAAH, suck on that! :D

men men, efter provet gick jag och Rima ner till stan. Jag skjutsade henne på cykel o så ser jag en polisbil, JAG BARA EN POLISBIL! hon hoppa av på 0,3 sekunder.. haha sen hon bjöd mig på mc donalds haha, skitlänge sen jag åt där! träffade Zcat också :D hihi. Efter det åkte jag hem, ringe min älskling.. sen bestämde vi oss båda att vi skulle sova lite.. haha, så nu har jag sovit i 2 - 3 timmar.. mamma kom hem 4, kolla i mitt rum men hon såg mig inte.. sen när ja vakna, hon ba va fan är det som låter sen kom ja fram hon bara AAAAAAH! ja ba shiiiit vad är det? hon bara ja visste inte att du var hemma! hahaha.. så rädd hon blev, trodde säkert det var inbrottstjuv eller något.. haha.

ÄNTLIGEN, är matteveckorna sluuuut.. inget mer upp tidigt till skolan & plugga. Så sköönt.. nu är det bara att slappna aav och längta tills älskling kommer! :D hihi...

Nu ska jag äta lite.. mmm :D hahah..
 
ALDRIG MER MATTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0