äntligen, ny mobil!

Har äntligen fått ny mobil :) eller ja, ny och ny.. mamma köpte en nyare till sig själv så jag fick hennes, hihi..
Problemet var ju bara att den var operatörslåst till 3 så fick låsa upp den för 300:- men det var det värt, min samsung innan var ju inte bättre.. fastän den hade touchscreen med 5 megapx kamera (ingen kamera alls). , musikspelare (polyfoniska ringsignaler) haha..

Klockan är strax halv 2, och jag sover fortfarande inte? kanske beror på att jag druckit 2 energydrinks.. haha inte så bra men ibland så måste man, har jätte mycket plugg i skolan den här veckan.. Nationella i Sv B - muntligt, på tisdag bl.a. men de kommer gå bra, skrev klart mitt manus idag så :) stressen minskade.
Men nu ska jag läsa lite ur en bok som som ska vara utläst på tisdag, för att bli lite trött :) imorgon ska jag övningsköra med daddy, daddy cool *lalala* haha :)

Saknar min älskling, vill vara med honoom nu! köpa massa feeet mat & bara ha myskväll! :D kommer träffa honom om någon vecka så jag längtar tills dess! :D hihi, mitt hjärta ♥
Goodnight till dig som läser, badnight till er andra.. haha (a) just kidding <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0