ÄNTLIGEN LOV!

YEES!
finally, det är jullov! föör skönt alltså..
hade julavslutningen i St.Olai kyrkan imorse. Jag, mell & drazen var där tidigare eftersom vi skulle tända ljus haha.. problemet var att vi hade endast hört att vi skulle tända ljus. Det vi fick reda på när vi stog där, 5 min innan vi började var att vi skulle säga någonting också.. jag bara: okeeeeeej?! "inga problem" .. så på 5 min skulle vi lära oss vad vi skulle säga och memorisera det också.. haha drazen hade lappar där framme, mell råka blanda ett ord och jag var nervööös.. hallå, hela skolan sitter och stirrar på oss, allt var tyst.. klart man blir nervös? hahaha vi alla sket på oss! speciellt nervös blev man när vi såg våran svenska lärare som satt där framför oss, hahah.. IG? (a) nejdå, men de gick bra ändå :D

Efter kyrkan så drog jag, mell och khlodie till stan, väntade på att få äta.. sen gick mell och mötte upp sin kärlek gabriel som vi också träffade inne i pizzerian haha.. polisförhörde människan :D nejdå.. jätte söta tillsammans, lovar!
Just nu har vi gäster här hemma, mamma lagade lite filippinska maträtter, which i looove! :D muahaha.. min bror sitter och spelar tv-spel och jag ska sätta mig och se på (a)

Första gången på länge jag känner att jag inte har plugg att oroa mig över.. hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0