ännu en dag.

Idag gick jag inte heller till skolan eftersom jag fortfarande inte mår bra. Har problem med magen.
Vi skulle haft prov idag också, försökt plugga på det så mycket jag kan men har inte mått så bra så det har inte gått bra alls.. Så, hoppas jag får göra det ett annat tillfälle :)

Haha, ermin skrev mitt förra inlägg :D lilla fulingen.. kallar mig efterbliven, haha.. he loves me! :)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har jätte ont i huvudet så ska vila mig lite..
Ska städa senare och läsa lite körkortsteori..


Bli medlem gratis! Samla så mycket poäng du vill & byt sedan ut poängen mot
ETT PRESENTKORT PÅ H&M! ♥
Nice, huh? Klicka på länken nedan, du förlorar ingenting på det :D

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=20515 

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0