älskade, på väg hem.

Min älskling är nu på väg hem =/ så tråkigt. Men han har varit här i tvååå veckor så det har faktiskt varit kul! :D hihi.. Efter att han åkte så drog jag och pappa iväg och övningskörde! Körde i värsta rusningstrafiken! (tomt fält) Körde i fetaste hastigheten (10 km /h).. hahaha, nej då :D lite bättre gick det, skitkul faktiskt. Verkade så komplicerat innan med att starta och börja köra o blabla.. tog mig faktiskt 3 min att lära mig! :D hähä..
Bara vi som var lagliga och använde övningsskylten, alla andra idioter bara körde på och lekte tony montana. Vi ska övningsköra imorgon igen! Pappa tvingar mig att vakna 10 på morgon =/ jävla skit, haha. Kommer döda alla då, köra i sömnen.

Men men, nu ska jag äta & försöka ringa min älskling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0