äckliga spindlar!

OOH, hatar dom! Gissa vad som hände?
Jag ligger i sängen, hade precis vaknat till efter att min älskling ringde mig. Vad ser jag? EN SPINDEL KRYPA PÅ MITT TÄCKE! Värst av allt, den kröp mot mig! Shit, alltså på 0,3 sekunder var jag ur sängen! Så hämtade jag något att döda den med, MEN.. jag tänkte på två saker. För det första är det så fint väder ute, vill inte ha regn här inte (inte för jag egentligen tror på det) för det andra har jag hört, om man dödar en spindel, så kan äggen (om den är en hona) flyga ut och sprida sig runt om. Det skulle ju inte vara så smart! Orka sitta och undersöka spindelns kön innan man dödar den då.. så just nu sitter den under min säng och under en vas. HAha, ska låta mamma sköta resten. På tal om spindlar så satt jag och ermin och snackade om dom igår. Han sa att han tyckte dom var fina och jag sa att dom va äckliga. Så det här är väll en spindel som hörde vad jag sa, och vill hämnas! HAHA :) nejdå, spindlar e fina *fingrarna i kors*..

Ska iväg till huset nu och äta lite, känner mig jätte hungrig!


( en liknande bild på spindeln )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0