a night at my place.

Igår kväll (söndags) så var jag med Lina & Emilia som sov över hos mig. Vi tänkte dra till utebion, det hade regnat hela dagen men det upphörde fram mot kvällen, så vi gick dit och såg HALVA Charlie Wilson's War. Det satt en grupp fjortisar framför oss som var riktigt jävla irriterande! Kan tänka mig att dom kände sig riktigt coola, men det är det sista dom var.. så jävla barnsliga.. inte änns jag var sån när jag var i deras ålder =/
- vem vill ha kondomer?
- vem vill ha sex?
- asso han e kär i mig o ja bahh o han baah..
stick va fan.. irriterande!
nog med det, blir irrterad på sånt.. efter ett tag under filmen så kunde man inte hålla sig så ja skrek kan ni hålla hållkäften till dom haha, Lina blev så sne att hon ville att vi skulle flytta på oss :P fett jobbigt.

Iaf, vi bestämde oss för att dra hem när pausen kom, kyla och irritation i luften.. haha.
Så vi drog hem till mig, gjorde lite pommes.. Sen tog vi för många fula bilder ! hahaha, skitkul.


     

hahaha, vi är bäst :D nej, men vi hade kul faktiskt..
Vi satt också o körde lite frågesport innan vi drog till utebion, emilia fucking smartass kunde sånt man inte änns tänker på.. lärde mig något nytt iaf.. blommor kan vara kvinnliga eller manliga! haha..

Vi hade iaf kul! :D vi somnade vid 3 tiden.. fick jätte ont i magen också =/ men nu mår jag fina fiskens serrö, haha.
Får se vad som händer idag då :)



see you later, alligator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0