6:e september

Idag vaknade jag kl. 09:30 då pappa och christoffer kom. Vi skulle ut och övningsköra.. det gick bra, var ett tag sen man gjorde det men det gick bra! Såg min bror köra för första gången idag, haha.. han tänker bara på att köra fort, ingenting annat..
Vi var ute på himmelstalunds fältet och körde, han fick köra på en racer-väg där det inte fanns trafik..
låter som att han körde snabbt eller hur? tills cyklister körde förbi.. haha min pappa som mobbades lite.

Idag måste jag plugga lite, senare ska vi hem till pappa och äta lite.
Har redovisning på tis-ons så måste jobba på det. Sen ska jag nog inte göra så mycket idag, ta det lungt :)

Tjingeliiing, christoffer i string.
Hahaha, som jag och min syster alltid brukade säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0