4 januari

Idag har jag och mamma packet ner en massa saker inför flytten, vi plockade ner en massor av gamla saker som legat uppe på vinden.. hittade gamla leksaker, min gamla trollerilåda som jag var så cool med, hahaha.. gamla kläder osv. man kunde bara skratta när man plockade upp allting, minnena bara flög upp i huvudet..

Efter det så kom Lina hit, vi softade lite.. snackade :) ska ses imorgon igen antar jag, äta goood mat och bara hang out :D så det blir fun..
Nu ska jag äta lite, har inte ätit idag så =/ kanske dags haha..




                    Lina sjunger: I wanna go home with you
                    Jag: va sa du nu? I wanna go home with you?
                    Lina: Jaa, du vet.. westlifes låt?
                    Jag: Lina, den heter i wanna grow old with you! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0