2009

2008 har varit ett bra år, men tror 2009 kommer att bli bättre och mer händelserikt.
Igår var jag i Linköping och firade nyår med Ermins släkt :) vi hade kul. vi dansade, drack och hade roligt. Måste säga att det var första gången jag drack, blev inte full men hade lite mer energi haha.. detta kommer inte bli en vana, drack för att det var nyår och den här gången kände jag att det var ok. Har alltid tagit avstånd från att dricka eftersom jag aldrig velat. Men det var helt ok, mådde illa senare hade huvudvärk så jag vilade mig en stund.

Vid klockslaget hurrade vi och sprang ut på gården för att bomba sönder! haha..
Klockrena raketer, men en som ermin tände blev helt fel och smällde på ett tak vid en skorsten. tänk er dom som bodde under det taket, hahaha..


Vi sov över där och åkte hem idag.
Hade jättekul, bara en sak som saknas.. måste lära mig språket! Det ska bli ett av mina nyårslöften att försöka mitt bästa för att lära mig.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0