18 ÅR !

  Idag fyller jag faktiskt 18 år !



Känns skönt ! men det blir ingen direkt förändring på mig själv :)
Min älskling pratade med mig igår innan och strax efter tolvslaget, hihi.. alltid en bra start på dagen! Än sålänge har jag fått pengar, halsband av mami, en bror på 100 kg som hoppade på mig och väckte mig imorse, och körlektioner! :D
När jag kom till skolan imorse och skulle hänga in jackan och min väska i mitt skåp så ser jag en lapp fast tejpad på skåpet där det stog
" Happy Birthday To You! Grattis Cristal på din 18-årsdag! "
Och sen en vacker bild på mig själv (a) haha..
Gissa från vem då? MELISSA SÅKLART ! :D haha, sötaste..
Fick massa söta sms av mina vänner också, gotta love 'em ! :D

Just nu är jag hemma, vi hade en lektion imorse och en till lektion i eftermiddag =/
Jag & mamma håller på och tvätta klart, sen ska vi åka ner till banken och efter det så ska jag köpa biljetter för att imorgon åker jag till Malmö! hihi, kommer bli så kul!

Nu måste jag faktiskt ta och äta lite, känner mig hungrig :D
Have a nice day, I know I will !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0