120 palett

Gissa vad jag fick idag?
JAA! Min 120 palett med ögonskuggor! it's goregous.. Det som var lite synd var att kanske 6 st av dom var krossade.. men det fixade jag lätt genom att pressa ner smulorna igen :) Inte så underligt att de krossades eftersom varan kommer direkt från Hong Kong. Köpte den via Tradera, utan krångel! ååh, spännande! kommer leka me dessa färger hela tiden nu.. Juste! Paketet igår förrsesten, hihi.. PENSLAR! yees, kommer behövas nu när jag fått alla ögonskuggor. Ni som tror att det är onödigt med fler penslar har fel. Har sett massor som använder olika penslar till olika saker.. har provat dom och dom hur bra somhelst! Funderar på om jag ska lägga upp bilder/videos på sminket? hmm.. vi får se! nu ska jag se om det finns något att äta! :D tjingeling! (fattar inte äns varför jag säger så, låter så fult haha)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0